Şaman

 
 
Destek şaman için durum zaten belli destek skiller master olmalı.Yani iyileştirme hız yüksek saldırı burda dikkat edilmesi gerekn şu iyileştirme ve hız arka arkaya master seçilmeli.

Çünkü 10 sn de bir iyileştirme partide pek işe yaramaz, çok slot toplayıp kesne bi savaşçıyada çok dikkat ederek yardım edebilirsiniz. Yani kullandığı potu hp sini alacagı damage göz önünde bulundurup en kritik anda heal atarsanız anca öyle yararlı olur.
Ama hız skilli masterlandıktan sonra ve büyü hızı veren itemlerle desteklendikten sonra 2-3 savaşçı bulunan partilerde bile çok rahat heal atabilirsiniz.
Ama kesinlikle hız ve iyileştirme yanyana ister atak ister destek şaman olsun
iyileştirme gücünde hız ve iyileştirme skilli simit ve kaşar gibi, karpuz ile peynir gibidir ayrılmamalıdır :).
3. masteri actınız sonra ne olacak şimşek atma olabilir hem kısa sürede dolan bir skill hemde şimşek pençesi gibi serseri mayın gibi dolanmaz sizi zor durumda bırakmaz :)


Atak şaman için benim tercihim;

1.master iyileştirme, 
2. master hız, 
3 şimşek atma, 
4. şimşek çağırma
 benim tercihim şu an bu ama başladığımdaki cehaletimden ötürü 3 ve 4. skilli yer değiştridim ben ettim siz etmeyin 71 e beklemek zor geliyor :)
Benim tercihim bu oldu çünkü savaşçı oynayan çok sabırlı bir destekçim var 
:)

Siz ben yanlız takılırım diyorsanız eğer;

1.master şimşek atma
2.master iyileştirme
3.master hız
4.master şimşek çağırma
 yapabilirsiniz


Atak şamanda gördüğüm kadarıyla makbul olan 1 atak 1 destek skill açmak ejderha şamanlar öyle yapıyor , ama ne demiştik iyileştirme ve hız simit ile kaşar gibi ne yapamayız ayıramayız, ısrar ederseniz ayırabilirsiniz tabi ama bence 2 skillinde güzelliği beraberken ayrı tadından
yenmiyor tavsiyem ayırmayın onları :).
Bu arada yüksek saldırıya ben puan vermeyi gerek görmedim.Çünkü 1 puanda +6.7 saldırı değeri veriyor bence gereksiz çünkü iyileştirme şaman kaçar, kendine hız yapar ve kaçar diğer karakterlerin yaptığı gibi çabuk bir ölüm beklemez iyileştirmenin rakibini,
yavaş ve acılı bir ölüm olur, kaçın arkanıza bakın düşmanı kaybetmeyin ama kaçın en büyük avantajınız masterda +23 hareket hızı veren skiliniz, düşmanı seçin ve kaçın hele zihinsel varsa işiniz çok kolay oldukça yavaşlar size göre.Kaçın ve şimşek çağırma ile sersemletmeyi deneyin sonra skillerinizi atın ve kaçmaya devam arada hamle ve sersemletme yemeden düşmanın vurmasına izin verin izin verinki st bitsin yavaşlasın siz birdaha dönüp vurun bu arada sizi yakalayaman düşman sinirlensin psikolojisi bozulsun :D.Neyse şaka bi yana ben bazen zırhımı çıkarıp vs atıyorum hamle yemediğim sürece sorun yok zamanla alışırsınız sizde elinizdeki şaman eğer doğru kullanırsanız çok güçlü olabilir.
İyileştirme öldürmez süründürür.Bide vs öncesi anlaşın mana kullanıp kullanmayacağınıza :P


Galiba skillerle ilgili diyecek bişey kalmadı heh unutmadan ne yapın ne edin 17 de açın masterları 4. masteri açmaya çalışırken anlayacaksınız beni ilk 3 tamamda 4 e kasmak çok sıkıcı bide bir skill 20 de fln açıldıysa vay halinize 71 de açılacak masterlar hopp 74 e ben düşünemiyorum şahsen.
 
 
Beceriler için de 3 seçeneğimiz var. Her becerimizi 17 masterlemek bizim için avantaj olur.. 4.masterimizi 71 ' de açarız. Fazladan kasmaya ne gerek var di mi :) 
Tamamen yardım edeceğim diyenler;

1. Master : Ejderha Yardımı
2. Master : Kutsama
3. Master : Yansıtma
4. Master : İsteğe göre değişebilir ama bence kısa sürede dolduğu ve yüksek hasar verebildiği için Ejderha Atışı..


Yok ben hem yardım ederim hem de VS yapar yaratık keserim diyorsanız;

1. Master : Ejderha Yardımı
2. Master : Ejderha Atışı
3. Master : Kutsama
4. Master : Uçan Tılsım


Not: Herkes kükreme yapar normalde fakat ben uçan tılsım yapılmasından yanayım. Çünkü kükreme hem geç doluyor hem de bug olduğu için az hasar veriyor. Tılsım ise böyle değil..

Ben kimseye yardım etmem tek başıma kasarım diyenler; 

1. Master : Ejderha Atışı
2. Master : Ejderha Yardımı
3. Master : Ejderha Kükremesi
4. Master : Uçan Tılsım